اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان درمجلس گفت: شهادت سردار سلیمانی و هم رزمانش در منطقه و به ویژه در جمهوری اسلامی تقویت انسجام ملی را به دنبال داشت و دشمن بداند که انتقام سخت حتمی است.

علی اکبر کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر پیرامون شهادت شهید سرافراز اسلام سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های صورت گرفته شهید سردار سلیمانی از بالاترین میزان محبوبیت در بین مسئولین و کارگزاران نظام انقلاب اسلامی برخوردار بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: این محبوبیت تنها منحصر به جمهوری اسلامی ایران نبود بلکه در کشورهای منطقه نیز وجود داشت و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سردار سلیمانی به چهره بین المللی جبهه مقاومت در منطقه تبدیل شده بود.

وی گفت: شهادت این شهید والامقام بیش از گذشته موجی از نفرت نسبت به آمریکا و جنایت‌های این دولت تروریست که منطقه خاورمیانه را جولانگاه اعمال تروریستی خود قرار داده، ایجاد کرده است. مردم نیز بیش از گذشته از جنایت‌های این حکومت به ویژه رئیس جمهور آمریکا، ترامپ متنفر هستند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بیان کرد: ملت‌های منطقه نظیر سوریه، عراق، لبنان، افغانستان نقش اثر گذار سپاه پاسداران و سپاه قدس را برای نجات ملت‌ها در مقابل فتنه بزرگ داعش قبول دارند که در این خصوص شهید سردار سلیمانی از نقش مؤثری برخوردار بود.

کریمی تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی و هم رزمانشان در سطح منطقه و به ویژه در جمهوری اسلامی تقویت انسجام ملی و وحدت را به دنبال داشته است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: علاوه بر شهید سردار سلیمانی، فرماندهان و سرداران جبهه مقاومت نیز در این حادثه بزرگ به شهادت رسیدند که این شهادت‌ها به تقویت پیوند مستحکم بین دو ملت ایران و عراق منجر خواهد شد.

وی افزود: دو ملت ایران و عراق باید در کنار هم برای بیرون راندن آمریکا از منطقه، پایان دادن به اشغال گری آن‌ها و به طور مشترک در مسیر انتقام گیری از عاملین این جنایت بزرگ تلاش و مجاهدت کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب و مسئولین جمهوری اسلامی تاکید کردند، انتقام خون این شهید والامقام و سایر شهدای جبهه مقاومت که در شرایطی مظلومانه به شهادت رسیدند، با قاطعیت گرفته می‌شود و وعده داده شده، تحقق پیدا خواهد کرد.