بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه شهادت سردار سلیمانی سرفصلی جدید در مبارزه با ظلم است،گفت: امروز جبهه توحیدی از این برنامه های دشمنان شکست نمی خورد بلکه تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس کل بازرسی خراسان جنوبی با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: نه تنها جبهه الهی و توحیدی از این برنامه‌ها شکست نمی‌خورد بلکه عیناً تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه باید ببینیم در راستای اهداف شهدا چه کاری از دست ما بر می‌آید، افزود: شهدا با ظلم از نوع نظامی مبارزه کرده اند اما در سنگرهای حقوقی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز نیاز به سردار سلیمانی‌ها داریم.

با تاکید بر اینکه جریان پررنگ شهادت سردار سلیمانی برای خود ما و مردم سرفصلی می‌شود، افزود: در این سرفصل باید وظیفه خودمان را تعیین کنیم چرا که تمام تلاش‌های سردار سلیمانی و سربازها، همه در مبارزه با استکبار و استعمار این است که زمینه حکومت عدل حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمام تلاش شهدا در مبارزه با استکبار اجرای عدالت امام علی (ع) و امام زمان (عج) است، گفت: امروز بسیاری از دزدی‌ها و حقوق‌های نجومی از فقر و جهل نیست.

وی با بیان اینکه اگر جلوی فسادی گرفته شود در واقع به کسی که در ولنگاری‌ها مجرم شده خدمت بزرگی شده است، عنوان کرد: سازمان بازرسی کل کشور سازمان خوش نامی است که جدیت و صداقت سرلوحه کار آنها قرار دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه بازرسی مصداق بارزی از نهی از منکر که اوجب واجبات است، به شمار می‌رود، بیان کرد: امروز هیچ خدمتی بالاتر از امر به معروف و نهی از منکر نیست.

مظهری، رئیس کل بازرسی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: اگر آبرو می‌خواهیم باید آبروی کسانی را که حق را باطل می‌کنند، بریزیم.

وی با بیان اینکه هر چه قدر از خودمان برای سرافرازی وطن مایه بگذاریم در واقع برای امام زمان (عج) مایه گذاشته ایم، افزود: در این دنیا باید به گونه‌ای رفتار کنیم که به مقام سردار سلیمانی برسیم و عزت اسلام را حفظ کنیم.