یزد ـ دسته عزاداری روحانیون یزد امروز به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی در خیابان قیام عزاداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دسته عزاداری روحانیت استان یزد امروز به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، سردار رشید اسلام در خیابان یزد به عزاداری می‌پردازد.

این دسته عزاداری از مسجد مصلی به سمت مزار شهدای گمنام حسینیه امیرچخماق یزد حرکت می‌کند و در مسیر خود به عزاداری در رثای شهدای مدافع حرم به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش می‌پردازد.

این دسته عزاداری امروز (دوشنبه) ساعت ۱۴ از مسجد مصلی به سمت میدان امیرچخماق حرکت می‌کند و سپس به اجتماع عظیم هیئت‌های عزاداری یزد در این حسینیه می‌پیوندد.

همچنین هیئت و مجموعه دینی فرهنگی حضرت رقیه (س) امامشهر نیز پنج‌شنبه شب به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و مداحی مصیب کاظم پور برگزار می‌کند.

این مراسم پنج‌شنبه ۱۹ دی‌ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

از جمعه شب تاکنون صدها مراسم بزرگداشت و عزاداری برای سردار دل‌ها، سپهبد قاسم سلیمانی در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، پایگاه‌های بسیج و … برگزار شده و مردم حضوری گسترده در این مراسم‌ها داشته‌اند.