دبیر چهاردهمین دوره جشنواره های تلاوت مجلسی از فینال برترین قاری تلاوت های مردمی و اختتامیه جشنواره تلاوت های مجلسی در برج میلاد خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر آئین اختتامیه جشنواره تلاوت‌های مجلسی ۲۰ دی ماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

این برنامه با محوریت انتخاب برترین قاری مجلسی مردمی جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۸ ۲۰ دی ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

مرحله کشوری چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی به صورت همزمان در شهرهای تهران، اسلامشهر، پاکدشت، دماوند و شهریار برگزار و ۵ قاری برگزیده این جشنواره با انتخاب مردم معرفی و تجلیل شدند.

این مرحله از جشنواره درحالی در ۵ نقطه از استان تهران برگزار شد که تلاوت‌های زیبا و استقبال باشکوه مردم گرمای خاصی به شب سرد زمستانی بخشید.

ابراهیم فلاح تبسم‌چهره از گیلان به عنوان دارنده مقام سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کویت، سیدجاسم موسوی قاری اهل خوزستان، حسین بیات قاری اهل اسلامشهر، سعید عبدی از دماوند و مهدی سعیدی‌کیا در شهریار به عنوان نفر نخست راهی جشنواره فجر تلاوت شدند. به این ترتیب این قاریان باید در جشنواره فجر تلاوت برای کسب عنوان برترین قاری مردمی در سال ۱۳۹۸ با هم رقابت کنند.

چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در اتفاقی بی‌نظیر در بیش از ۱۰۰ شهر و ۲۹ استان کشور به شکیل باشکوه برگزار و مرحله کشوری آن در ۵ نقطه از استان تهران برگزار شد.