سمنان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از سپاه پاسداران برای سیلی محکمی که بر گوش آمریکای استکبار گر و جهانخوار نواخت تقدیر کرد و گفت: این نهاد نشانه اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی شکری پیش از ظهر پنج شنبه در نشستی با حضور فعالان فرهنگی شاهرود به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و همچنین اقتدار سپاه در مقابله با آمریکای جهانخوار، بیان کرد: همان‌طور که پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند از حاکمان الهی اطاعت کنید و گوش‌به‌فرمان باشید زیرا اطاعت از رهبری مایه «وحدت امت اسلام» است ما نیز امروز باید در سایه ولایت به پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی دست یابیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌راستی نشانه اقتدار ایران اسلامی است سپاهی که مملو از انسان‌های متدین و خداجویی است که سردار سلیمانی، احمد کاظمی، همت و زین‌الدین و ده‌ها چهره اسطوره‌ای دیگر از دل آن برآمدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: امروز ملت ایران اسلامی بار دیگر نسبت به اطاعت از رهبری و اقتداری که نیروهای مسلح متدین و مؤمن و انقلابی ما در چهل و یکمین سال حیات بابرکت انقلاب اسلامی، مفتخرند چراکه با نشان دادن ضربه شستی دقیق، تمام معادلات استکبار جهانی به‌خصوص آمریکا برای عداوت و دشمنی در منطقه خاورمیانه را نقش بر آب کرد.

شکری در ادامه بیان کرد: حمله مقتدرانه ایران به مواضع آمریکا در عراق آن‌هم در استان الانبار که بیشترین فاصله را تا مرزهای ایران داشته و در حقیقت دشوارترین هدف برای ایران محسوب می‌شود، نشان می‌دهد که ایران اسلامی نه‌تنها یک سیلی محکم بلکه اقدامی را انجام داده که حاوی پیامی بزرگ است، پیامی که یکسر آن اقتدار ایران و سر دیگرش نابودی استکبار است.

وی همچنین افزود: ایران اسلامی با این اقدام نشان داد که اگر بخواهد، تمام پایگاه‌ها و مقرهای آمریکایی و خاک اسرائیل در مشتش قرار دارد و اگر به این ملت مقتدر تعرضی شود با بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شرایط ممکنه، پاسخشان را خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات ااسلامی استان سمنان با بیان اینکه امروز اتحاد و وحدت بین امت مسلمان بسیار واجب است، تاکید کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های ذی‌ربطش مانند مداحان، هیئت‌های مذهبی، روحانیان اعزامی، روحانیان مستقر و … ضمن گرامیداشت یاد شهیدان گران‌قدر اسلام و انقلاب و همچنین گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و یارانش، یک‌بار دیگر اعلام می‌دارد که با حمایت از این اقدام شجاعانه سپاه، همواره برای جان‌فشانی درراه ولایت و انقلاب آماده است.