بندرعباس - مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از اعزام بالگرد و جستجوی نیروهای هلال احمر برای یافتن کوهنوردان گمشده در فین خبر داد.

مختار سلحشور، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دریافت خبری مبنی بر گرفتار شدن یک تیم کوهنورد در ارتفاعات فین گفت: با اعلام هیئت کوهنوردی، چهار کوهنورد که قصد پیمایش و گشایش یکی از دره‌های منطقه لاور فین را داشتند به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در محاصره سیلاب گرفتار می‌شوند.

وی اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش دو تیم کوهستان از جمعیت هلال احمر هرمزگان و یک تیم هیأت کوهنوردی به منطقه اعزام شدند.

سلحشور تصریح کرد: در ادامه روند جستجو یک فروند بالگرد با هماهنگی نیروی دریایی سپاه پاسداران به منطقه اعزام شد و به مدت یک ساعت در منطقه مشغول به گشت زنی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان داشت: خوشبختانه عصر امروز (یکشنبه ۲۲ دی ماه) ارتباط با کوهنوردان گم شده برقرار شد و همگی در سلامت کامل بسر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم‌های اعزامی جمعیت هلال احمر و هیئت کوهنوردی با کمک مردم محلی در حال جستجو در منطقه هستند و تا زمان پیدا شدن این چهار کوهنورد عملیات جستجو ادامه خواهد داشت‌.