کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: سلامت دستگاه قضائی ضامن سلامت امنیت مردم و جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نمازی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه قضائی نقش موثری در کاهش وقوع جرم و جنایت در جامعه دارد، اظهار داشت: برای رسیدن به این مهم مدیران و مسئولین دستگاه قضائی باید تمام تلاش خود را به کار بندند.

وی رعایت حق و عدالت را از مهمترین اموری دانست که دستگاه قضائی باید به آن توجه کند و ابراز داشت: صدور رای نیز باید با مستندات کامل انجام شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به مسئله نفوذ و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در قبال آن تصریح کرد: مسئولین و مردم در همه اقشار و در هر رده ای باید مراقب نفوذ باشند چون این مهم می تواند از بسیاری خسارات مادی و معنوی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه سلامت دستگاه قضائی ضامن سلامت امنیت مردم و جامعه است، خاطرنشان کرد: سلامت دستگاه قضائی همچنین باعث می شود که سایر دستگاه های اجرائی وظائف خود را به درستی انجام دهند.

اقدامات رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد باعث امیدواری مردم می شود

آیت الله نمازی با اشاره به اقدامات رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد اذعان داشت: اقدامات آیت الله رئیسی در مبارزه با فساد جای تقدیر و تشکر و باعث امیدواری مردم می شود.

وی با بیان اینکه با بازداشت و زندانی شدن یک نفر نباید دیگر اعضای خانواده آن دچار آسیب شوند، تاکید کرد: در صدور حکم توسط قضات باید این مهم حتماً مدنظر قرار داده شود تا فرزندان و همسران فرد زندانی و بازداشت شده آسیب نبینند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به سیاست زندان زدایی قوه قضائیه بیان داشت: اینگونه اقدامات دستگاه قضائی باعث ثبت عملکری مثبت می شود و نتیجه آن رضایتمندی مردم است.