لامرد- هفتمین نمایشگاه حدیث غربت لامرد که به گوشه‌هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می‌پردازد، همزمان با ایام فاطمیه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدهاشم موسوی دبیر اجرایی نمایشگاه حدیث غربت حضرت فاطمه زهرا (س) لامرد در آئین آغاز به کار این نمایشگاه به بیان گزارشی از روند ساخت و آماده سازی این نمایشگاه پرداخت و گفت: نمایشگاه حدیث غربت همزمان با ایام فاطمیه برای هفتمین سال متوالی در لامرد راه اندازی می‌شود.

وی گفت: غرفه‌های این نمایشگاه شامل غرفه غدیر، سقیفه، مسجدالنبی، خانه حضرت زهرا (س)، سبک زندگی فاطمی، باغ فدک، قبرستان بقیع، نماد ضریح امام حسین (ع)، جنایات آمریکا در شهر من، جبهه مقاومت، مهدویت، نمایش و تئاتر، بین الحرمین، حسینیه کودک است.

سیدهاشم موسوی در ادامه به برنامه‌های عمومی این نمایشگاه بزرگ فاطمی در جنوب استان فارس پرداخت و تصریح کرد: بزرگترین سفره حضرت رقیه (س) در شب دوشنبه با مداحی حاج مهدی منصوری و در شب سه شنبه تعزیه حضرت زهرا (س) و همچنین در شام شهادت نیز تشییع نمادین تابوت حضرت زهرا با مداحی حاج حسن بیتویی از تهران خواهیم داشت.

مسئول سوگواره حدیث غربت لامرد ادامه داد: این نمایشگاه از امشب ۳ بهمن ماه الی ۹ بهمن ماه ۹۸ از ساعت از ۱۸ الی ۲۳ به روی مشتاقان و دلدادگان فاطمی باز است.