تیم فوتبال سپاهان اصفهان تنها نماینده کشورمان در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی 5 برصفر برابر نماینده سوریه به صدر جدول گروه چهارم صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 30/19 دقیقه امروز تیم های فوتبال الاتحاد سوریه و سپاهان اصفهان در ورزشگاه حمدانیه سوریه به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار نماینده کشورمان به برتری 5 برصفر دست یافت.

درنیمه اول عبدالوهاب ابوالهیل در دقیقه 10 و محمدنوری در دقیقه 40 برای سپاهان گلزنی کردند. ضمن اینکه هادی عقیلی در دقیقه 6 این نیمه یک ضربه پنالتی را از دست داد. در نیمه دوم نیز محمدنوری در دقیقه 55 و عمادرضا در دقایق 69 و 90 سه بار دیگر دروازه میزبان سوری را باز کردند تا سپاهان به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند.

در دقیقه 82 این دیدار سعید بیات مدافع کناری سپاهان به علت تکل خطرناکی که روی پای بازیکن حریف رفت با کارت قرمز داور کره ای از بازی اخراج شد.

نماینده کشورمان با کسب سه امتیاز این بازی 10 امتیازی شد و درصدرجدول گروه چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. دیگر دیدار این گروه را از ساعت 15/21 دقیقه امشب به وقت تهران دو تیم الشباب عربستان و العین امارات در عربستان برگزار خواهند کرد. الشباب عربستان در صورت پیروزی با اختلاف دو گل در دیدار امشب برابر العین به صدر جدول صعود خواهد کرد.