قزوین- استاندار قزوین گفت: لازمه حفظ مردم در صحنه احترام به آرا، سلایق و اندیشه های مختلف و حرکت در مسیر وحدت و ارزشهای دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر صبح روز شنبه در مراسمی با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار، قاسمی دادستان، سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، شهردار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمع کثیری از فرهنگیان و ۱۳۵۷ دانش آموز، گلبانگ انقلاب در ورزشگاه الغدیر قزوین نواخته شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم گفت: جشن انقلاب امسال در روزهایی برگزار می‌شود که ایران اسلامی در شرایط سختی قرار دارد و همه امکانات دشمن علیه ایران بسیج شده است تا به نظام آسیب بزند.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا عوامل پیروزی انقلاب را مرور کرده و با نگاه به اهداف و آرمان‌های ارزشی، مسیر آینده را پیدا کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: در رژیم گذشته حقوق مردم نادیده گرفته می‌شد و یک نفر تصمیم می‌گرفت و مردم فقط در شرایطی محترم شمرده می‌شدند که در مسیر شاه باشند و حکومت تنها برای خود تلاش می‌کرد و در این وضعیت امام در برای دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی وارد صحنه شد و با حمایت مردم به پیروزی رسید.

جمالی پور گفت: انقلاب اسلامی برای زنده کردن حقوق مردم و ارزشهای دینی به وقوع پیوست و پیروزی انقلاب مرهون حضور مردم و رهبری آگاه بود.

وی اظهار داشت: در آستانه جشن انقلاب و سخت‌ترین شرایط پس از انقلاب قرار داریم لذا باید به رأی و نظر مردم و سلایق و عقاید مردم اهمیت دهیم و آنها را در صحنه حفظ کنیم تا پیروزی و موفقیت شکل بگیرد.

استاندار قزوین یادآور شد: اگر در گذشته موضوع خودی و غیر خودی مطرح شد امروز نباید آن را فریاد بزنیم زیرا این کار موجب تفرقه می‌شود.

وی بیان کرد: امروز همه مردم را باید فرزندان نظام بدانیم چون دشمن دنبال تفرقه و طرح خودی و غیر خودی است تا با بر هم زدن انسجام ملی به هدف برسد به همین دلیل باید دانست تنها شناخت درست مسیر و اهداف امام و انقلاب ما را در ادامه مسیر به پیروزی می‌رساند.

جمالی پور اضافه کرد: وظیفه همه ما و روحانیت شناخت تهدیدات دشمن و برنامه ریزی برای خنثی کردن آن است و در این میان ایجاد دو گانگی در کشور، بی اعتمادی در جوانان، شعار دادن علیه هم و مرگ بر هم گفتن از برنامه‌های دشمن است و در این وضعیت هر کس در مسیر وحدت گام بردارد در مسیر شهید سلیمانی است.

وی اظهار داشت: برای شهید سلیمانی چپ و راست و خودی و غیر خودی مطرح نبود لذا ما هم باید مراقب باشیم با حذف همدیگر به دشمن فرصت ندهیم که برنامه ریزی کرده و به نظام آسیب بزند.

استاندار قزوین تصریح کرد: همه وظیفه داریم حضور مردم را در صحنه حفظ کنیم و بیانیه گام دوم را چراغ راه آینده قرار دهیم و در مسیر وحدت گام برداریم.

در این مراسم زنگ انقلاب توسط استاندار نواخته شد تا جشن‌های انقلاب اسلامی در مدارس آغاز شود.