نهاوند-امام جمعه نهاوند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات تیر خلاص به قلب دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی صبح شنبه در نخستین روز از دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند ای مؤمنین اگر خدا و پیغمبر شما را به کاری دعوت کردند بپذیرید چراکه شما را پیروز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مصداق این مهم است که توسط نایب آن از مردم دعوت شده است، گفت: امروز ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی ایستاده‌ایم و در زمینه‌های مختلف به خود کفایی رسیده‌ایم.

امام جمعه نهاوند اروپا و آمریکا میگویند چرا شخص اول ایران مقام‌معظم رهبری به عنوان مجری قانون و شرع است.

وی تاکید کرد: اصل ولایت فقیه یک مسئله اعتقادی است که در آیات و روایات به آن اشاره شده و علاوه بر اینها همین اصل موجب پیروزی انقلاب و تداوم آن شده است.

حجت الاسلام مغیثی، گفت: در تمام سختی‌ها و بحران‌ها ولایت فقیه توانسته انقلاب را از خطرات حفظ کند همچنان که در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و فتنه اخیر مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه در گام اول انقلاب مشکلات عمده‌ای داشتیم، گفت: در طول این مدت علی رغم وجود مشکلات فراوان و افراد فاسد و سو استفاده گر توانستیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

امام جمعه نهاوند، گفت: خدا این انقلاب را پیروز خواهد کرد این سختی‌ها نمی‌تواند مسیر انقلاب را منحرف کند.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار مهم و حیاتی است و بعد از آن انتخابات را در پیش داریم که باید حضور حداکثری داشته باشیم چراکه حضور پرشور مردم تیر خلاص را به قلب دشمن می‌زند.

حجت الاسلام مغیثی، گفت: هیئت‌های نظارت و اجرایی باید توجه کنند که رأی مردم حق و الناس است.