شهرکرد- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یکپارچگی و همدلی زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود و این مهم باید در سطح کشور برای موفقیت ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاحیه پروژه اورژانس بیمارستان امام علی (ع) فرخ شهر اظهار داشت: در زمان انقلاب وضعیت به گونه‌ای بود که حتی افسر شهربانی که باید جلوی اعتراض کنندگان را می‌گرفت، گاهی زخمی شدگان را به بیمارستان می‌رساند و این همدلی در میان تمام مردم وجود داشت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: یکی از دلایل پیروزی انقلاب یکپارچگی بود و باید این تجربه‌ها را به نسل جدید انتقال داد.

وی گفت: در بعد اخلاق حسابگری وجود ندارد و باید به مردم بگوییم چه کسانی راه انقلاب را ادامه دادند و همگان پیرو راه آنان باشیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بیان کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی مجموعه تلاش‌هایی در جهت اجرای طرح‌ها انجام شده که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: امروز ۵۵ پروژه با حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد که از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: کلنگ ۱۸ پروژه جدید با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در حالی در این منطقه به صورت همزمان به زمین خواهد خورد که در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم.

وی تاکید کرد: زحمات بسیاری از زمان انقلاب اسلامی تاکنون کشیده شده است که امید است بتوان این خدمات را کماکان ادامه داد.