هفته سی و ششم رقابت های سری A ایتالیا با پیروزی اینتر و لیوورنو، توقف میلان و شکست رم پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال لیوورنو عصر امروز در شرایطی که رحمان رضایی 90 دقیقه روی نیمکت این تیم نشسته بود، موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر میهمان خود سامپدوریا پیروز شود تا با 39 امتیاز به رده یازدهم صعود کند.

در این دیدار که در ورزشگاه جیورناتا دی چامپوناتو برگزار شد، آنتونیو فیلیپینی در دقیقه 26 تک گل پیروزی لیوورنو را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال اینترمیلان در ورزشگاه جوزپه مه آتسا و در مسابقه ای پرگل و پر برخورد موفق شد با نتیجه 4 بر 3 برابر لاتزیو به پیروزی دست یابد.

هرنان کرسپو در دقایق 20، 35 و 81 برای اینتر گلزنی کرد تا با هت تریک خود نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد. ماتراتزی هم در دقیقه 85 گل چهارم اینتر را به ثمر رساند. پاندو3، موتارلی 5 و لدسما 41 برای لاتزیو گلزنی کردند، ضمن اینکه سیویجلا در دقیقه 82 از زمین اخراج شد تا لاتزیو دقایق پایانی مسابقه را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

مسینا هم باتوجه به شکست امروز برابر پارما و پیروزی سیه نا با 25 امتیاز سقوط خود را به دسته پائین قطعی کرد تا پس از آسکولی 24 امتیازی، دومین تیم سقوط کننده فصل جاری نامیده شود. همچنین به علت نزدیکی امتیازها یکی از هشت تیم لیوورنو، کاتانیا، پارما، تورین، سیه نا، رجینا، کیه وو و کالیاری می توانند سومین تیم سقوط کننده به سری B باشند.

در سایر دیدارهای امروز نتایج زیر بدست آمد:
- رم صفر - تورینو یک
- آسکولی 3 - پالرمو 2
- کاتانیا یک - میلان یک
- فیورنتینا یک - کالیاری صفر
- پارما 4- مسینا یک
- رجینا یک - کیه وو یک
- سیه نا 2 - امپولی صفر
- اودینزه 2 - آتلانتا 3

جدول رده بندی رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا تا پایان هفته سی و ششم به شرح زیر است:
1 - اینتر میلان 93 امتیاز
2 - آ.اس رم 72 امتیاز
3 - لاتزیو 61 امتیاز(تفاضل گل 27+)
4 - آث میلان 61 امتیاز(تفاضل گل 24+)
5 - فیورنتینا  54 امتیاز
5 - امپولی 53 امتیاز
6 - پالرمو 52امتیاز