دستیار سابق رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: مردم حتی اگر کسی را در میان کاندیداها پیدا نمی‌کنند، در اصل مشارکت تردید نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار سابق رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها صبح امروز(جمعه) با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم و انتخابات در واقع نشانه و مشخصه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مردم هرچه بیشتر در انتخابات شرکت کنند، به معنی تقویت جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: مردم تلاش کنند از کاندیداهای موجود گزینه مطلوب خود را انتخاب و مجلسی قوی را تعیین کند.

یونسی گفت: تاثیر مشارکت بالا در انتخابات مشخص است و هرچه مشارکت بالا باشد به معنی تحکیم وحدت و امنیت ملی بوده و باعث مایوس کردن دشمنان می‌شود و همچنین موجب امیدوار کردن مردم است.

وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات نشانه این است که همچنان نشاط سیاسی در کشور ما وجود دارد و من توصیه دارم همه مردم در انتخابات مشارکت کرده و به هر فردی که علاقمند هستند رای دهند و حتی اگر کسی را در میان کاندیداها پیدا نمی‌کنند، در اصل مشارکت تردید نکنند.

وزیر اسبق اطلاعات عنوان کرد: مردم با حضور در انتخابات، مجلسی قوی و شجاع را تشکیل دهند. این مکان مقدسی است که در آن حضرت امام راحل به مدت حدود ۱۰ سال مردم را به مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود دعوت می‌کردند.