گرگان- استاندار گلستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات امروز علاوه بر اینکه در مدیریت و تصمیم سازی داخلی کشور تاثیرگذار است موجب دفع شرارت های دشمنان انقلاب و کشور می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس عصر جمعه در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان های کردکوی و گرگان اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات امروز زمینه انتخاب نمایندگان شایسته، اصلح و توانمند را فراهم می آورد.

وی افزود: امیدوارم مردم رای با حضور در شعب اخذ رای هرچه زودتر در انتخابات شرکت کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و در ساعات پایانی شاهد ازدحام در صفوف رای نباشیم.

استاندار گلستان ادامه داد: انتخابات امروز علاوه بر اینکه در مدیریت و تصمیم سازی داخلی کشور تاثیرگذار است موجب دفع شرارت های دشمنان انقلاب و کشور هم می شود.

وی با یادآوری اینکه از ۱هزار و ۳۸۹ صندوق اخذ رای در استان هزار و ۱۰۰ صندوق ثابت و ۲۸۹ صندوق سیار هستند، تصریح کرد: در گلستان ۲۷ هزار نفر عوامل اجرایی، انتظامی، بازرسی و … آرای مردم را دریافت می کنند.

حق شناس خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم استان نه تنها نمایندگانی تاثیرگذار برای استان را راهی مجلس یازدهم می کند بلکه در تصمیم سازی های کلان کشور نیز موثر است.