شهرضا - فرماندار شهرستان شهرضا گفت: میزان مشارکت مردم شهرضا و دهاقان در انتخابات ۴۴.۳ درصد بوده است.

ناصر اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرضا ۱۱۴ هزار و و واجدین شرایط رای دهی در دهاقان ۲۴ هزار و ۸۳۸ نفر بودند.

وی تصریح کرد: میزان مشارکت مردم این دو شهرستان در انتخابات مجلس یازدهم ۴۴.۳ درصد بوده است.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه امروز کسانی که به امر نتایج رای‌گیری اعتراض دارند می‌توانند شکایت خود را اعلام کنند تا طی هفت روز بررسی شود و صحت اعتراض را نیز شورای نگهبان اعلام می‌کند، افزود: تا امروز هیچ گونه اعتراضی در این ارتباط انجام نشده است.

اسدی با قدردانی از مسئولان و مردم که در امر برگزاری انتخابات در شهرضا کمک کردند، ابراز داشت: ما هیچ مشکلی در روند انتخابات نداشتیم و انتخابات در فضای آرام و امن برگزار شد.

فرماندار شهرضا تاکید کرد: افرادی چه در عموم و چه در فضای مجازی قصد تخریب دارند را شناسایی و طبق قانون تحت پیگیری قرار خواهند گرفت و مجازات خواهند شد.

اسدی با بیان اینکه پس از برگزاری انتخابات، نوبت رفاقت منتخبان برای خدمت به مردم است و ابراز داشت: پس از اتمام انتخابات، باید رفاقت بین کاندیداها ایجاد شود.

وی گفت: پس از اتمام انتخابات، تمامی کاندیداها و طرفداران آنان باید برای اعتلای شهر رفاقت کرده و کینه ها و گفتمان های تند را کنار بگذارند.