تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۶

بدلکار ایرانی سریال آلمانی "کبری 11" روز شنبه 29 اردیبهشت مجموعه تلویزیونی "بدلکاران" را در موسسه سوره نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، واحد خبر حوزه هنری اعلام کرد در این برنامه که با همکاری انجمن علمی دانشجویی مؤسسه سوره تدارک دیده شده، علی اردستانی، مجری طرح مجموعه "بدلکاران" و رضا شاه‌نظری تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی این مجموعه را نقد و بررسی می‌کنند.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت 15 روز شنبه به سالن اجتماعات موسسه آموزش عالی سوره در خیابان آزادی، بین خوش شمالی و بهبودی، جنب کوچه کامیاران مراجعه کنند.

ـ فیلم‌های سینمایی "دلیجان" ساخته جان فورد و "کله پاک‌کن" به کارگردانی دیوید لینچ به ترتیب ساعت 16 و 18 روز چهارشنبه 26 اردیبهشت در سالن نمایش کوچک حوزه هنری روی پرده می‌روند.

"دلیجان" با بازی کلر ترور، جان وین، اندی دین واین و توماس میچل داستان مسافرت عده‌ای به مقصد لردزبرگ را روایت می‌کند که در میانه راه، یک زندانی تحت تعقیب به نام رینگو کید به آنها می‌پیوندد و حوادث تازه‌ای را برای فیلم رقم می‌زند.

فورد با این فیلم محصول سال 1939 بدایعی را در صنعت و هنر سینمای وسترن پایه‌گذاری کرد که تا مدت‌ها بعد از او مورد استفاده فیلمسازان دیگر نیز قرار گرفت.