کرج - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پروژه همت هفته آینده افتتاح می‌شود و با افتتاح این آزادراه شاهد کاهش بار ترافیک تهران - کرج خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز پس از بازدید از پروژه همت در جمع خبرنگاران گفت: با افتتاح این پروژه مشکلات ترافیکی بین تهران و کرج حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: تاکنون مسافران در محدوده تهران - کرج ساعت‌ها با ترافیک سنگین مواجه شده و برای آنان خستگی ایجاد می‌شد اما با افتتاح آزادراه همت این مشکل حل خواهد شد ضمن آنکه گشایش خط یک آزاد راه تهران - شمال به کاهش بار ترافیکی بین تهران و کرج کمک کرد و اکنون افتتاح ادامه آزادراه شهید همت در تکمیل خط یک آزاد راه تهران - شمال برای روان سازی بیشتر ترافیک انجام می‌شود.

معاون رئیس جمهوری گفت: قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه روزی مجریان با وجود بارش‌های زمستانی و مشکلات ناشی از بیماری کرونا، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده و دوشنبه هفته آینده عملیات عمرانی این آزاد راه پایان می‌یابد و بهره برداری خواهد شد.

نوبخت تاکید کرد که تلاش فرزندان ملت ایران در عرصه سازندگی در این شرایط و برهه حساس ستودنی است چرا که در شرایطی که جهان و ایران درگیر یک ویروس است، کار و تلاش بی وقفه ادامه دارد.