همدان - شهردار مریانج گفت: شیوع ویروس کرونا نتوانست اجرای طرح «استقبال از بهار» را متوقف کند و این طرح مانند سال‌های گذشته در شهر مریانج اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن معصوم‌علیزاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار در شهر مریانج، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نتوانست اجرای طرح «استقبال از بهار» را متوقف کند و این طرح مانند سال‌های گذشته در شهر مریانج اجرا می‌شود تا عطر بوی گل‌های رنگارنگ در کنار سفره‌های هفت سین و فضاسازی شهری، نوید بهاری دیگر را دهد.

وی ادامه داد: مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه هستند لذا هیچ فعالیتی مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضا آرایی شهری و گل کاری‌ها تعطیل نخواهد شد.

شهردار مریانج بیان کرد: در سال‌های گذشته بیشتر برنامه‌های این شهرداری در راستای جذب مسافران نوروزی انجام می‌شد اما در ایام نوروز سال ۹۹ با توجه به عدم پذیرش مسافران به دلایل جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، برنامه‌های این شهرداری تنها در راستای تقویت روحیه شهروندان و خانه تکانی شهری انجام می‌شود.

وی افزود: رفت و روب، جمع آوری پسماند و ضدعفونی کردن معابر و اماکن پرتردد در حال حاضر برای ما اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد لذا قبل از هر طرحی باید سلامت مردم در نظر گرفته شود.

معصوم‌علیزاده از ادامه برنامه ضدعفونی کردن شهر خبر داد و گفت: ضدعفونی و گندزدایی کردن معابر و اماکن پرتردد شهر به صورت روزانه توسط اکیپ‌های مختلف شهرداری و نیروهای بسیج انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: نیروهای خدوم شهرداری که در خط مقدم مبارزه شهری با کرونا قرار دارند در قالب چند اکیپ دستی و خودرویی، در ساعات پایانی شب تمامی معابر و اماکن پر تردد را به طور کامل گندزدایی می‌کنند.

شهردار مریانج با قدردانی از زحمات نیروهای خدمات شهری شهرداری مریانج، گفت: فعالیت روزانه ده‌ها نیروی شهرداری در پاکسازی معابر، رفت و روب شهر، ضدعفونی و سم زدایی سطح معابر و اماکن شهر همچنان ادامه دارد.

معصوم‌علیزاده تاکید کرد: شهروندان در پنج‌شنبه آخر سال از رفتن به باغ رضوان و گلزار شهدا شهر امتناع ورزند تا در آستانه سال نو، شاهد تحول طبیعتی سرشار از سلامتی باشیم.