تایباد _ رئیس شورای شهر تایباد گفت: شورای شهر تایباد تاکنون برای پیشگیری از شیوع کرونا ۳۱۰ میلیون ریال بودجه تخصیص داده است.

زکریا طغانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شورای شهر تایباد در امر ضد عفونی معابر شهری اهتمام ویژه ای دارد و بر همین اساس تاکنون ضد عفونی معابر شهر در دو مرحله به انجام رسیده و مرحله سوم آن نیز جمعه (۲۳ اسفند ماه) توسط کشاورزان و ماشین آلات کشاورزی و جهاد کشاورزی انجام شده است.

رئیس شورای شهر تایباد با بیان اینکه شورای شهر در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال شیوع این ویروس هماهنگی‌های لازم را با سایر مسئولان به طور شبانه روزی در حال انجام است، افزود: با همکاری شورای شهر و شهرداری تایباد ۲۰ میلیون تومان مایع ضد عفونی سطوح خریداری شده است.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، تصریح کرد: شورای شهر تایباد مبلغ ده میلیون تومان بابت خرید ماسک و لباس‌هایی که مورد نیاز پرستاران و کادر درمانی بیمارستان است اختصاص داد.

طغانی با اشاره به بازدید از کارگاه تولید ماسک در محل هلال احمر تایباد، ادامه داد: مبلغ یک میلیون تومان جهت کمک به دوخت ماسک‌های با کیفیتی که توسط جمعی از بانوان شهرستان جهت توزیع در بین خانواده‌های کم برخوردار تایباد، تولید می‌شود به هلال احمر شهرستان تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: هدف ما تلاش برای مبارزه با این بیماری و عبور از این بحران با توکل به خدا و همراهی مردم است، لذا از مردم تایباد خواهش می‌کنیم برای حفظ سلامت خود، خانواده و همشهریان عزیز ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی از رفت و آمدهای غیرضروری شهری و بین شهری خودداری نمایند و به توصیه وزارت بهداشت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان عمل کنند.