سمنان- مدیرکل هواشناسی سمنان با بیان اینکه سامانه کم فشار بارشی در استان مستقر و شاهد بارندگی در بیشتر نقاط بودیم، گفت: بیشترین بارندگی متعلق به گرمسار و آرادان است.

ایرج مصطفوی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت بارندگی در سطح استان سمنان طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر دوشنبه، چهارم فروردین‌ماه ۹۹، ابراز کرد: گرمسار و آرادان رکورددار بیشترین بارندگی‌ها در این بازه زمانی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته و در گرمسار و آرادان ۵۳ میلیمتر باران باریده است، افزود: بیشترین برف در استان سمنان نیز در منطقه چاشم با ۲۹ سانتی‌متر و فولاد محله با ۲۶ سانتی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی سمنان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته و در مرکز استان ۱۵.۴ میلیمتر باران باریده است، تاکید کرد: بیشترین میزان بارندگی در مناطق غربی استان سمنان بوده و امروز دوشنبه این بارش‌ها در مناطق شرق شامل شاهرود و میامی ادامه خواهد داشت.

مصطفوی با بیان اینکه همزمان با پیش از ظهر دوشنبه دمای هوای شهرستان سمنان ۱۲ درجه بالای صفر است، گفت: آرامش پس از ۲۴ ساعت بارندگی به آسمان مرکز استان بازگشته است اما از شامگاه گذشته تا کنون بارندگی در شرق استان ادامه دارد.