شهریار- سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار از اختصاص یک میلیارد و۶۰۰میلیون تومان برای تجهیز مراکز درمانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا غلامی ظهر شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ویروس کرونا در شهریار که با حضور خبرنگاران در فرمانداری برگزار شد به برخی از اقدامات و برنامه‌های شهرستان در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و در این باره اظهار داشت: در قالب دو تفاهم نامه از محل اعتبارات ارزش افزوده حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مراکز درمانی و بهداشتی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی از تکمیل نقاهتگاه جهت نگهداری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز خبر داد و افزود: نقاهت گاهی در اردوگاه فرهنگی هلال احمر شهرستان با ۱۰۰ تخت خواب آماده شده است و در آینده نزدیک ۵۰ تخت خواب نیز در اردوگاه شهید منتظری اماده سرویس دهی به بیماران نجات یافته در این نقاهت گاه‌ها است.

غلامی بیان داشت: تمامی امکانات مورد نیاز و مقدمات لازم برای پذیرش و استراحت بیمارانی که خودشان رضایت داشته باشند به منظور طی دوره نقاهت در آنجا مهیا می‌باشد.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار به مسدود بودن تمامی ورودی و خروجی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: ورودی و خروجی‌های استان تهران به تبع آن ورودی‌های اصلی و فرعی شهرهای شهرستان شهریار باید توسط شهرداران مسدود شود.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم از رفت و آمد در سطح شهرها پرهیز کنند مگر در مواقع ضروری، لذا از تردد شهروندان در روز طبیعت توسط پلیس و نیروی انتظامی جلوگیری خواهد شد و با متخلفین برخورد لازم صورت خواهد گرفت و از ورود غیر بومی‌ها به باغات و ویلاهای شهرستان به طور جدی جلوگیری خواهد شد.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهریار همچنین با اشاره به اینکه با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و اتاق اصناف تقریباً ۷۰ درصد اصناف و فروشگاه‌ها و مغازه‌های سطح شهرستان تعطیل شده‌اند افزود: خوشبختانه بسیاری از کسبه به این دستورالعمل تمکین کرده و به سلامتی خود و شهروندان اهمیت داده‌اند.