سمیرم -رئیس پلیس سمیرم از کشف ۴۰۰ کیلو مواد مخدر طی ۲۰ روز اول امسال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم سهراب قرقانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اراده جدی پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ اظهار داشت: کشف ۴۰۰ کیلو مواد مخدر طی ۲۰ روز اول امسال در شهرستان سمیرم ۴۰۰ کیلو مواد مخدر کشف شده است.

وی افزود: با وجود اینکه در نوروز امسال مأموریت اصلی پلیس موضوع پیشگیری از بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن بود اما با این وجود، ضمن برقراری و حفظ نظم و امنیت برای شهروندان شاهد توفیقات و دستاوردهای خوبی در زمینه کشف مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ بودیم.

رئیس پلیس سمیرم گفت: به لطف خدا و تلاش‌ها و اقدامات هوشمندانه صورت گرفته، طی عملیات‌های متعدد مأموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان در ۲۰ روز اول فروردین ماه سال جاری ۷ محموله مواد مخدر به میزان ۴۰۰ کیلو گرم تریاک کشف و در این راستا تعداد ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

قرقانی تاکید کرد: اعتیاد یک بلای خانمان سوز و ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی است و نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت برخورد می‌کند و هر ساله نیز در این راه شهدای زیادی تقدیم کرده است.