اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای یک باند سرقت از اماکن خصوص در عملیات پلیس اراک خبر داد و گفت: دستگیرشدگان به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی در این باره اظهار داشت: در روزهای گذشته با اعلام سرقت‌هایی از اماکن خصوصی در شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس مشخصاتی از اعضای یک باند سرقت به دست آمد و با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، زمانی که یک نفر از اعضای این باند با یک دستگاه خودروی نیسان در حال جابجایی برخی اقلام سرقتی بود، در عملیات پلیسی در یکی از روستاهای شهرستان دستگیر شد.

مفخمی خاطر نشان کرد: در مراحل بازجویی‌های تخصصی پلیس از این فرد، ۳ نفر دیگر از اعضای این باند نیز شناسایی و در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر شدند و انبار نگهداری اموال مسروقه آنان نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این انبار، مقدار زیادی اموال سرقتی شامل دوربین‌های مداربسته، ال سی دی، دستگاه جوش، کپسول گاز، پیک نیک، موبایل، کابینت، سم پاش، موتور برق، فرش، لوازم خانگی، لوازم ساختمانی، لوازم و قطعات خودرو و … کشف شد که مراحل قانونی تحویل اموال کشف شده به مالباختگان در حال پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: در تکمیل این پرونده، اعضای این باند به ۵۰ فقره سرقت از اماکن خصوص در شهرستان اراک اعتراف کردند که پرونده این افراد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.