مرد طلایی وزنه‌برداری المپیک و جهان با توجه به تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌تواند با خیالی آسوده و در زمان کافی به روند درمانی خود بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب مرادی سال گذشته به دلیل مصدومیت نتوانست تمرینات ایده آل خود را انجام دهد و به جای تلاش برای آماده سازی در سالن تمرینات، مدام در کلینیک‌های پزشکی مختلف در ایران و آلمان مشغول درمان بود.

به هر حال مصدومیت کتف مصدوم مرادی رفته رفته با اقدامات ویژه پزشکی و درمانی برطرف شد و سرانجام او توانست اواخر سال گذشته به رغم از دست دادن رقابتهای جهانی، در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میزبانی امارات روی تخته برود و با سه مدال طلا قهرمان دسته ۹۶ کیلوگرم شود.

البته دغدغه های سهراب مرادی برای حضور و درخشش در المپیک ۲۰۲۰ توکیو همچنان ادامه داشت و او باید در فرصت باقی مانده تا این رویداد بزرگ، به صد درصد آمادگی می رسید. در این وضعیت مصدومیت کتف او هم کاملا برطرف نشده بود و همین موضوع از نظر روحی و روانی در روند تمرینات او تاثیر داشت.

به هر حال شیوع ویروس کرونا و سپس تعویق بازیهای المپیک توکیو باعث شد تا فرصتی ۱۷ ماهه تا حضور سهراب مرادی در المپیک بدست آید و حالا این قهرمان بااخلاق و ارزنده وزنه برداری المپیک و جهان می تواند به خوبی خودش را آماده کند.

بدین ترتیب باید امیدوار بود سهراب بتواند در فرصت باقیمانده تا المپیک در شرایط ایده‌آل و مطلوبی دست یابد و سال آینده به عنوان یکی از شانس های کسب مدال طلای ایران در توکیو به روی تخته برود.