قزوین- مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث عصبانیت آمریکای تروریست شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس افشار صبح شنبه در جلسه ستاد قرارگاه مواسات مومنانه که در دفتر امام جمعه شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران به خوبی به ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای در رابطه با کمک به نیازمندان و محرومین پاسخ دادند.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در رابطه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از هموطنان دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند که رسالت امروز همه مردم، متمکنین، خیرین و مسئولین این است که بتوانیم مشکلات این افراد را که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم برطرف کنیم که موجب خشنودی خدای متعال می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه این قرارگاه مواسات مومنانه نه تنها در استان قزوین بلکه در جای جای کشور ما تشکیل شده و خوشبختانه این روزها ملت ایران به خوبی وارد این میدان شدند که جای تقدیر است.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه قزوین اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین هم با توجه به جلسات متعدد با مدیر حوزه علمیه قزوین و با محوریت نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین فعالیت‌های خود را در این راستا آغاز کرده است.

حجت الاسلام افشار همچنین ضمن تبریک ارسال موفقیت آمیز پرتاب ماهواره از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. خاطرنشان کرد: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث عصبانیت آمریکای تروریست شد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان بدانند که اگر کوچک‌ترین عملی احمقانه از سوی آنها به کشور عزیز ما انجام شود با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌ای از سوی ملت ایران مواجه خواهند شد.

مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه قزوین اظهار کرد: ارسال این ماهواره به فضا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه دشمنان ما را ناراحت و سرافکنده و موحب شادی ملت ایران در سطح دنیا شده است.