زنجان- استاندار زنجان، از تشکیل کمیته احیای واحدهای تولیدی در استان زنجان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، از تشکیل کمیته احیای واحدهای تولیدی در استان زنجان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته شناسایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «جهش تولید» اشاره کرد و یاد آور شد: باید عزم همگانی در تحقق شعار سال مد نظر قرار گیرد.

استاندار زنجان، گفت: برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شودتا جهش تولید در استان محقق شود.

حقیقی به موضوع پسماند روی در استان اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه و دادستان حکم پسماند روی را به نفع مردم صادر کردند و این برای استان بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در جذب سرمایه گذار جایگاه خوبی در سطح کشور دارد، ابراز داشت: این استان در حوزه جذب مشارکت‌های اقتصادی بخش خصوصی رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار زنجان، گفت: این استان زیر ساخت‌های لازم برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را دارد.

حقیقی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم برای جهش تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است، افزود: برای تحقق این مهم در استان زنجان برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است.

وی تاکید کرد: کمیته رصد اشتغال استان زنجان تشکیل‌شده است و همچنین رفع مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی و معوقات بانکی مشکل مهم واحدهای تولیدی در استان زنجان است که در این راستا مشکلات این واحدها با حضور مدیران ارگان‌های متولی تولید رفع خواهد شد.