تبریز- رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی با اشاره به شلوغی مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی تبریز به دلیل تعطیلی‌های ناشی از کرونا از مردم درخواست در این مرکز ازدحام نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یونس منفرد روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم برای حضور در مراکز تعویض پلاک برنامه ریزی کنند، افزود: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز نیز فعالیت آنها را زوج و فرد کرده‌ایم و بر این اساس روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه برای خودروهای پلاک مثبت و یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه نیز برای پلاک منفی‌ها مشخص شده است.

وی گفت: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی فضای داخلی مراکز پلاک گذاری استان خط کشی شده و صندلی‌ها نیز به صورت یک در میان استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: قبل از شیوع کرونا روزانه تا یکهزار و ۵۰۰ نفر از خدمات مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی استفاده می‌کردند، اما اکنون این تعداد برای تضمین سلامت مردم به ۹۰۰ نفر در روز کاهش یافته است.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرکز پلاک گذاری تبریز در هر نوبت ۶۰ خودرو وارد می‌شود و این تعداد نیز در چهار نوبت ۱۵ تایی از غرفه‌ها خدمات دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه کارکنان مراکز پلاک گذاری به بسته‌های بهداشتی مجهز هستند، ضمن اینکه مواد ضدعفونی نیز برای استفاده مراجعان در محل تعبیه شده است.