اراک- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در ماه مبارک رمضان ادعیه و مناجات‌های این ماه از تمامی اماکن مذهبی و بقاع متبرکه استان پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: هرسال مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه‌های معنوی در ماه‌های رجب و شعبان خود را برای ورود به این ماه شریف و پر برکت آماده می‌کنند و با شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار و… روح و جان خود را از سرچشمه فیض الهی سیراب می‌کنند.

وی با بیان این که اداره کل اوقاف استان مرکزی نیز همانند هر سال برنامه‌های فرهنگی مذهبی را پیرامون ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است، گفت: برنامه جزءخوانی قرآن کریم در آستان مقدس امام‌زادگان و برگزاری برنامه در ایام لیالی قدر با همکاری مداحان و کارشناسان مذهبی بدون حضور مردم همراه با پخش زنده از مرکز صدا و سیمای شبکه آفتاب از جمله برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان است.

واحدی افزود: پخش اذان، ادعیه و زیارات از این مکان‌های مقدس و مساجد از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در ماه مبارک رمضان است.

وی به برگزاری برنامه‌ای به‌مناسبت رحلت حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه‌ای با عنوان خدیجه مادر امت به‌مناسبت این روز برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی عنوان کرد: راه‌اندازی کاروان نسیم کرامت در سالروز ولادت امام حسن (ع) و تهیه و توزیع پنج هزار بسته حمایتی با محوریت مراکز افق امام‌زادگان در ماه مبارک رمضان نیز به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در تمامی برنامه‌ها رعایت دقیق دستورات و مسائل بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هر شرایطی ضروری و الزامی است.