همدان - رئیس شورای فرهنگی استانداری همدان گفت: استفاده درست و اصولی از امکانات دولتی و پرهیز از اسراف یک وظیفه اخلاقی و شرعی و رعایت آن مصداق امر به معروف است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا میرصفدری صبح پنج شنبه در شورای فرهنگی استانداری همدان بابیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی باید در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان همدان باشد، گفت: همدان از استان‌های برتر کشور در حوزه شورای فرهنگی است.

رئیس شورای فرهنگی استانداری همدان اضافه کرد: همدان در ارزیابی‌های کشوری از استان‌های برتر کشور در اجرای برنامه‌های فرهنگی بوده است.

وی با اشاره به تجلیل از استانداری همدان در اجلاس سراسری نماز، گفت: تجلیل از استانداری همدان در این اجلاس نشانه اقدامات خوب انجام شده در حوزه فرهنگی است.

میرصفدری ادامه داد: استفاده درست و اصولی از امکانات دولتی و پرهیز از اسراف یک وظیفه اخلاقی و شرعی است و رعایت آن مصداق امر به معروف است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه ویروس کرونا و تحریم‌های دشمن باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه شده است، گفت: با همکاری مردم و تلاش دولت از این شرایط عبور خواهیم کرد.