سمنان - همزمان با برگزاری رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه در سطح کشور، کمیته امداد استان سمنان طرح بزرگ ایران همدل را با موضوع جمع آوری کمک‌های مردم برای نیازمندان اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در قالب رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه، به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمیته امداد استان سمنان نسبت به برگزاری طرح ایران همدل با موضوع همدلی، جمع آوری کمک‌های مردمی برای آسیب‌دیدگان و نیازمندان و همچنین مستضعفان جامعه اقدام کرده است.

این کمک‌های مردمی شامل اقلام مصرفی و کمک‌هزینه تهیه مواد غذایی و… بوده که با همراهی خوب مردم نیک‌اندیش و خیر استان سمنان خوشبختانه شاهد رقم خوردن مشارکت خوبی در این طرح بوده‌ایم.

اقلام و کمک‌های گردآوری‌شده از سوی مردم توسط کمیته امداد، در سراسر استان سمنان توزیع می‌شود و این کمک‌ها مرتبط با بخش و شهر و شهرستان خاص نیست، طرح ایران همدل در حقیقت یک نوع همگرایی بزرگ برای کمک به اقشار نیازمند جامعه و افرادی است که از بابت کرونا و مشکلات اقتصادی پیرامون آن، متضرر شده و امروز نیازمند کمک هستند.

این طرح در قالب رزمایش بزرگ مواسات و همدلی است که اجرای آن بر عهده کمیته امداد خواهد بود.

یک هزار و ۱۰۰ بسته اقلام بهداشتی و خوراکی و مصرفی در قالب این طرح از سوی کمیته امداد استان سمنان جمع آوری شد تا بین نیازمندان تقسیم و توزیع شود.