گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان از آغاز توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مناطق محروم استان توسط این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی سلمان زاده پیش از ظهر سه شنبه در رزمایش همدلی و احسان استان گلستان اظهار کرد: توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مناطق محروم گلستان با همکاری ۱۳۵ گروه جهادی آغاز شده است.

وی با یادآوری اینکه در راستای اجرای طرح مواسات در کشور ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و توزیع یک میلیون بسته معیشتی را عهده‌دار شده است، افزود: سهم گلستان از این تعهد، تهیه و توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان سلمان زاده ادامه داد: عملیات آماده سازی این ۱۷ هزار بسته با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به پایان رسیده و توزیع تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

وی از اهتمام ویژه ستاد اجرایی فرمان امام به ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال‌زا به همت بنیاد برکت در گلستان اجرا و برای سه هزار نفر شغل ایجاد شد.

سلمانزاده خاطرنشان کرد: امسال تلاش داریم در تحقق منویات مقام معظم رهبری و لبیک به شعار سال «جهش تولید» دو هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال اجتماع محور اجرا و هفت هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کنیم.