رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارگران نباید کمتر از ۲میلیون و۸۰۰هزار تومان باشد و شورای عالی کار باید در این هفته اصلاحات لازم را در این باره انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محجوب در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: در وهله اول لازم است از مقام معظم رهبری به جهت توجه به موضوع حداقل دستمزد کارگران تشکر کنم.

وی با اشاره به نامه ۱۸۲ نماینده درباره حقوق کارگران،افزود: انتظار ما آن است که دولت و شورای عالی کار به این نامه توجه کند که مطابق با آن نباید حقوق کارگران کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای عالی کار روز چهارشنبه جلسه دارد و انتظار ما آن است که در این جلسه اصلاحات لازم درباره حقوق کارگران را اعمال کند.

محجوب تأکید کرد: همچنین این مسئله باید شامل مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز شود و کف حقوق آنان هم باید دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد.

وی در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: سهام شستا متعلق به صاحبان آن است و انتظار ما آن است که این سهام به این افراد داده شود.