ملارد – فرماندار ملارد با اشاره به اینکه مشکلات شهرک های صنعتی با توجه مسئولان حل خواهد شد گفت: یکی از موارد تولید کنندگان در شهرک صنعتی ملارد عوارض است.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد برنجی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه رسیدگی و رفع موانع تولید که با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور استانداری تهران، یدالله صادقی مدیرکل صمت استان تهران، کریم ذوالفقاری مدیر کل جهاد کشاورزی استان تهران، فریدون عطایی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری تهران، و جمعی از صنعتگران و تولید کنندگان شهرستان ملارد برگزار شد رسیدگی به حوزه تولید را یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار شهرستان برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث حمایت از تولید از جمله برنامه‌های شهرستان بود تلاش کردیم جلسات ستاد تسهیل را در داخل خود واحدهای تولیدی برگزار کنیم و از نزدیک شاهد موانع و مشکلات این عزیزان باشیم.

برنجی به اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات دو شهرک صنعتی صفادشت و دهک اشاره کرد و افزود: بیشتر مشکلات شهرک صنعتی صفادشت و دهک را می‌توان با اهتمام ویژه حل و فصل کرد و اگر به دنبال جهش تولید هستیم همه مسئولان باید موانع و مشکلات پیش روی صنعت و تولید را رفع کنند.

وی حمایت از تولید را در اصل حمایت از کار و غلبه بر بیکاری نیز عنوان کرد و گفت: اگر بحث بیکاری در سایر استان‌ها مسئله اجتماعی داشته باشد در شهرستان ملارد موضوعیت امنیتی دارد و باید تمامی تلاش خود را برای فعال کردن تمامی مراکز تولیدی به کار ببندیم.

فرماندار ملارد بیان داشت: امروز بحث عوارض در شهرک‌های صنعتی از جمله خواسته‌های تولید کنندگان است و به هر نحوی که امکان دارد باید جهت رشد و شکوفایی تولید شهرستان قدم‌های مؤثر برداشته شود.