کاشان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: بهترین اعمال شب های قدر توجه و ارتباط با امام زمان(ع) است.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شب قدر شب نزول روح و فرشتگان است، اظهار داشت: روح حقیقتی نورانی است که از همه فرشته‌ها برتر است.

وی با بیان اینکه فرشته‌ها برای فرود آمدن به زمین نیازمند فرودگاهی متناسب با شأن و جایگاه خود هستند، ابراز داشت: تنها جایگاهی که بر روی زمین توان تحمل نزول فرشتگان در شب قدر را داراست قلب مقدس امام معصوم (ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) مبنی بر شب قدر تصریح کرد: شب قدر شبی است که فرشته‌ها در آن شب به گرد امام معصوم (ع) طواف می‌کنند.

وی با اشاره به روایت دیگری مبنی بر اینکه در شب قدر مشیت بنده مقدر می‌شود، خاطرنشان کرد: این مشیت پس از تقدیر به دست صاحب زمین که همان امام زمان (ع) است، می‌رسد.

حجت الاسلام بصیرتی با بیان اینکه در شب قدر فرشتگان میان عرش الهی و قلب امام زمان (ع) در رفت و آمدند، بیان داشت: امام زمان (ع) ظرف پدیدآمدن و رقم خوردن همه تقدیرهاست.

وی با اشاره به اینکه شب قدر، شب امام زمان (ع) است، یادآور شد: هر فردی بخواهد به فرشته‌ها دست پیدا و بهترین تقدیرها را برای خود دریافت کند باید دست به دامان امام زمان (ع) بشود و با امام خود ارتباط و اتصال ویژه پیدا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان بهترین اعمال در شب‌های قدر را توجه و ارتباط با امام زمان (ع) دانست و افزود: امام زمان (ع) نیز از ما غافل نیستند و پیوسته برای دوستداران و شیعیان خود دعا می‌کنند.