سنندج – نماینده ولی فقیه در استان کردستان خواستار تولید و انتشار محتوای درست و مناسب در فضای مجازی در این استان شد و افزود: در حال حاضر نوعی بی تفاوتی در این بخش دیده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد فضای مجازی استان کردستان اظهار داشت: امروز میزان بهره‌مندی مردم از فضای مجازی رشد چشمگیری پیدا کرده است و به همین دلیل باید این بخش به صورت ویژه در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز همه اقشار جامعه از فضای مجازی بهره مند هستند و به همین دلیل انتظار می‌رود که متناسب با میزان حضور مردم محتوای خوب و ارزشمند نیز در فضای مجازی تولید و منتشر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضمن گلایه از سوی بعضی از مدیران و متولیان نسبت به ظرفیت‌های فضای مجازی، گفت: به دلیل بی تفاوتی‌های بعضی از مدیران و مسئولان ما در حوزه فضای مجازی موفقیت‌های خوبی نداشتیم و نیاز است که فعالیت‌ها در این بخش به صورت ویژه در اولویت قرار گیرد.

وی خواستار تلاش کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی در راستای کمک به تولید محتوای مناسب در فضای مجازی در استان کردستان شد و افزود: اگر قرار است در بخش فضای مجازی موفقیتی کسب کنیم نیاز است که به این بخش جدایی از مسائل اداری و به عنوان یک تکلیف عمومی نگاه شود.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به راه اندازی ستاد فضای مجازی در سطح استان از اسفندماه سال گذشته، بیان کرد: به دنبال گسترش ویروس کرونا و با مشارکت شماری از ادارات و سازمان‌های دولتی متولی بخش فرهنگ ستادی در سطح استان شکل گرفت و خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته اما فعالیت‌ها رضایت بخش نیست.

وی با اشاره به اینکه باید نه تنها مدیران ادارات دولتی بلکه همه کسانی که دغدغه نظام و انقلاب را دارند نسبت به مسائل مرتبط با فضای مجازی حساس بوده و در این بخش از تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود استفاده کنند، عنوان کرد: امروز دشمن سرمایه گذاری گسترده‌ای بر روی فضای مجازی انجام داده و به دنبال توطئه‌های خود است و ما نباید در مقابل این اقدامات بی تفاوت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های برگزاری مراسمات و راهپیمایی‌های مختلف نیاز است که بخشی از فعالیت‌ها و اقدامات ما در راستای محکوم کردن اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در فضای مجازی و از طریق شبکه‌های اجتماعی دنبال شود.

وی خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های فضای مجازی برای اعلام مواضع قاطع جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین شد و افزود: نباید شرایط ایجاد شده باعث شود تا دشمن اهداف و توطئه‌های خود را در این بخش اجرایی کند.

در جریان برگزاری این نشست شماری از مدیران و نمایندگان ادارات و سازمان‌های دولتی و انقلاب اسلامی متولی فرهنگ حضور داشته و به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود همزمان با روز جهانی قدس پرداختند.