زنجان-دادستان زنجان،گفت: دادگستری زنجان مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی می‌کند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این قوه وجود دارد، تلاش شده تا حمایت‌های مناسبی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی در حاشیه بازدید از یک شهرک صنعتی، تولیدکننده انواع ژل ضد عفونی کننده و خانواده مواد شوینده و پاک کننده اظهار کرد: دستگاه قضایی استان زنجان خود را مکلف می‌داند که در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری از واحدهای تولیدی حمایت کرده و موانع تولید را برطرف کند.

وی افزود: دادگستری زنجان مشکلات واحدهای اقتصادی و تولیدی را بررسی می‌کند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این قوه وجود دارد، تلاش شده تا حمایت‌های مناسبی صورت بگیرد.

دادستان زنجان، گفت: با توجه به اینکه شرکت در حمایت از کارگر و تعدیل نکردن نیرو و اولویت استفاده از زنان سرپرست خانواده و نیز پیشگیری از وقوع حوادث کاری، خصوصاً بهره‌گیری از نوآوری‌های خاص و تولیدات داخلی و استفاده از تصفیه خانه به روز موفق بوده است به همین دلیل حمایت‌های لازم از آن انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه حمایت از شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به جهش تولید نام‌گذاری شده، یک تکلیف شرعی است، گفت: در این راستا همگان باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: فعالیت چنین شرکت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال و استفاده ۹۵ درصدی از کارگران بومی خود استان زنجان اقدامی ارزشمند است از همین رو حمایت از این شرکت‌ها و تلاش برای رفع موانع تولید یک وظیفه است و دادگستری استان زنجان در این راستا با جدیت و اقتدار به وظیفه قانونی عمل خواهد کرد

دادستان زنجان، با اشاره به پیگیری انجام شده درباره تأمین برق این شرکت نیز گفت: مشکل تأمین برق شرکت برای افزایش تولید و ایجاد خط تولید باید رفع شود، لذا وظیفه حاکمیت برای رفع مشکل برق شرکت شیمی قرن این است که برق را در ورودی شرکت تحویل دهد، لذا هدف بنده از بازدید از شرکت حل این موانع است.