ری- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از توزیع یکهزار بسته معیشتی توسط فرهنگیان استان تهران به تمام نقاط کم برخوردار استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صیدلو عصر چهارشنبه در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه که در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد با اشاره به اینکه رزمایش کمک‌های مومنانه نمایشی از انسانیت است، اظهار داشت: این کمک‌ها به طور مداوم توسط نیکوکاران و خیران و مؤسسان مدارس غیر دولتی صورت می‌گیرد.

صیدلو از اهدا ۲۰۰ میلیون تومان کارت هدیه همراه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا خبر داد.

وی افزود: کمک‌های مومنانه کاری در حوزه تربیتی قرار دارد و اقدامات خیرخواهانه و کمک‌های مومنانه از نظر تعلیم و تربیت و دیدگاه یک معلم امری مطلوب و مورد توجه می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: فرهنگیان پیشگامان و طلایه داران افدامات فرهنگی هستند و در این رزمایش نیز مثل همیشه در خط مقدم قرار گرفتند و بر همین اساس یکهزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی و بهداشتی توسط فرهنگیان آموزش و پرورش استان تهران به تمامی نقاط کم برخوردار شهرستان‌های استان تهران توزیع شد.