بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: تاریخ هیچگاه توحش صهیونیست ها در اشغال فلسطین و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریدون همتی بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) در ابتکاری تاریخی و ماندگار، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری نمود تا این روز سرمنشایی برای وحدت و انسجام مسلمانان در دفاع از قدس شریف باشد.

وی عنوان کرد: در کلام نورانی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از فلسطین به عنوان پاره تن اسلام تعبیر شده که بیانگر اهمیت این سرزمین و به خصوص قدس شریف برای تمامی مسلمان عالم است.

همتی خاطرنشان کرد: قدس نخستین قبله گاه مسلمانان است و قلوب تک تک مسلمین عالم برای این سرزمین مقدس می تپد اما متأسفانه سرزمین فلسطین و قدس شریف سال هاست که به اشغال صهیونیست‌های غاصب درآمده و این اشغالگران با خوی وحشی گری خود به کشتار مردم بی گناه فلسطین پرداخته اند.

وی افزود: تاریخ هیچگاه توحش صهیونیست‌ها در اشغال فلسطین و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد و همان طور که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده داده اند، قطعاً غده سرطانی رژیم صهیونیستی با همدلی و اتحاد جامعه اسلامی از صفحه روزگار محو خواهد شد.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: ایران اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغازگر بیداری جهان اسلام در دفاع از قدس شریف و ملت فلسطین بود و امروز این بیداری در مناطق مختلف دنیا گسترش یافته است.

به گفته همتی، جمهوری اسلامی ایران همواره منادی وحدت و انسجام مسلمین و در دفاع از مردم فلسطین پیشگام بوده است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: در روز قدس امسال با توجه به شرایط موجود، مردم به صورت گسترده از طریق فضای مجازی و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، حمایت خود از مردم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف را اعلام می‌کنند تا موجب دلگرمی بیشتر این ملت مظلوم در مبارزه علیه صهیونیست‌ها شوند و به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی باشیم.