ارومیه – بسیج عشایر آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: امسال بسیج عشایر استان با استفاده از ظرفیت های مجازی روز قدس را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، بسیج عشایر آذربایجان غربی در بخشی از اطلاعیه آورده است، با توجه به شرایط ویژه پیش آمده بخاطر بیماری کرونا، امسال عشایر استان آذربایجان غربی با شیوه‌های نوین و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی خشم و انزجار خود را به هر شکل ممکن از رژیم غاصب اسرائیل ابراز داشتند.

در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه فلسطینی‌ها امروز با سنگ در مقابل تانک‌ها؛ هواپیماها و تمام ادوات جنگی رژیم اشغالگر قدس شریف ایستاده‌اند و با نثار جان و روح خود به امید خداوند منان بزودی قدس آزاد خواهد شد آورده شده، جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها حامی تمامی مسلمانان و انسان‌های آزادی خواه کره زمین با تمام توان از برادران و خواهران مسلمان فلسطینی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

این اطلاعیه می‌افزاید، سران عشایر، متنفذین، ماموستاهای مناطق مرزی آذربایجان غربی امسال با استفاده از امکانات فضای مجازی برای گرامیداشت روز جهانی قدس به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کردند و امید است بزودی ویروس منحوس کرونا و رژیم غاصب اسرائیل محو و نابود شوند.