رامسر - استاندار مازندران ساخت آزادراه الموت - قزوین را برای مردم غرب استان مهم دانست و گفت: سه هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر دوشنبه در آئین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با اشاره به اهمیت آزادراه الموت - قزوین برای مردم غرب استان و رفع گروه ترافیک اظهار داشت: برای اجرای این طرح سه هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی بیان اینکه توسعه ساختاری در راستای هدف گذاری با تغییر شرایط زمانی و مکانی در اولویت است، گفت: با توسعه فرودگاه رامسر بسترهای سرمایه گذاری در تمامی بخش‌های گردشگری کشاورزی و صنعتی فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات ملی سبب بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر شد، تصریح کرد: در حوزه راه و محورهای مواصلاتی در استان مازندران ۶۰ درصد پروژه‌ها در زمان وزیر کنونی راه و شهرسازی محقق شده است.

حسین زادگان به موانع پروازی فراروی فرودگاه رامسر اشاره کرد و گفت: ۱۰ مانع پروازی برای توسعه باند جدید فرودگاه رامسر برداشته شده و ظرفیت‌های خوب گردشگری منطقه غرب مازندران برای جذب سرمایه گذار و توسعه گردشگری حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه آزاد راه‌ها و کنار گذرها سبب سهولت در تردد خواهند شد، ترافیک را از جمله دغدغه‌های مردم غرب مازندران بیان کرد و گفت: ترافیک زندگی را برای مردم منطقه سخت کرده است.