صومعه سرا- فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه پرورش یافتن در مکتب امام خمینی (ره) افتخار ایرانیان است، گفت: امام خمینی (ره) شناسنامه و هویت انقلاب ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال سید محمدی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) در فرمانداری شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که از آن به عنوان روز عزای رسمی یاد شده برگی از تاریخ انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

سید محمدی تصریح کرد: امام راحل شناسنامه انقلاب اسلامی ایران و افکار و راه سیره و منش ایشان در جهان امروزی برای هر آزاد مردی شناخته شده است.

وی با بیان اینکه حرکت امام و انقلاب اسلامی فراتر از مرز جغرافیایی است، افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا در تمام ابعاد اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه کمتر کشوری متأثر از افکار بلند امام راحل و منش آزاده خواهی و ظلم ستیزی نشده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان نماد ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و آزادگی در جهان شناخته شده است.

سید محمدی پرورش یافتن در مکتب امام خمینی (ره) افتخار ایرانیان عنوان و بیان کرد: بزرگداشت ارتحال امام با توجه به ویروس کرونا و وضعیت زرد شهرستان در سطح مجازی و با تولید محتوای متناسب انجام خواهد شد.