بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: پروژه‌ها باید به بهترین شکل و در زمان مناسب به مردم تحویل داده شود و مسئولین متولی اجازه ندهند عمر پروژه‌های در حال احداث به درازا بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح سه‌شنبه در جلسه هماهنگی پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری و یا آغاز عملیات اجرایی شهرداری‌های سه‌گانه شهرستان با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اظهار داشت: با برنامه‌ریزی منظم می‌توان پروژه‌های نیمه‌تمام را در هفته دولت و همچنین دهه فجر سال جاری افتتاح کرد.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به استقرار شرکت‌ها در منطقه گفت: حتماً از ظرفیت شرکت‌های مستقر در منطقه استفاده شود تا بتوان در پیشبرد اهداف و توسعه شهرستان به خوبی پیش رفت.

پاک نژاد عنوان کرد: حضور بخش خصوصی می‌تواند مؤثر باشد و مسئولین در شهرستان به دنبال فعال کردن بخش خصوصی باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان کنگان مطرح کرد: استعلاماتی که گرفته می‌شود به صورت شفاهی نباشد و حتماً به صورت کتبی باشد تا در آینده با مشکلی مواجه نشویم.

این مقام مسئول ادامه داد: آبراه‌های شهرستان به خوبی بررسی شود و اگر مانعی بر سر راه آن‌ها قرار دارد رفع شود تا مشکلی ایجاد نشود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بیان کرد: شهرداری‌های سیراف و بنک به دنبال مجهز کردن شهر به دوربین‌های امنیتی و ترافیکی باشند این دوربین‌ها می‌تواند در ارتقای امنیت شهر عملکرد خوبی داشته باشند.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: مدارس شهرستان متأسفانه از لحاظ فضا با مشکل مواجه هستند که نیاز است با برنامه‌ریزی مناسب این مشکلات فضاهای آموزشی رفع شود.