زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، به سرانه فضای اردوگاهی در استان اشاره کرد و گفت: سرانه اردوگاه دانش آموزی در استان ۲۳ صدم درصد پایین تر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابرهیم رفیعی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در ایام کرونایی برای ارتقای بنیه علمی دانش آموزان توسط کادر آموزشی استان انجام شد، گفت: در این میان ۸۱ عنوان درسی با اولویت دروس پای دوازدهم در استان تهیه و تدوین شد.

وی اظهار کرد: در ایام کرونایی بیش از ۳۴ هزار نفر دانش آموز زنجانی آموزش آنلاین دیدند و ارزیابی‌های لازم هم انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: برای تمام پایه‌های آموزشی در استان سوالات درسی به صورت آنلاین در فضای مجازی برای دانش آموزان انجام شد.

رفیعی تاکید کرد: در استان بیش از ۴۸ هزار دقیقه برنامه و فیلم آموزشی توسط معلمان تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی افزود: همچنین از تولید بیش از ۵۳ عنوان برنامه درسی ۳۰ قیقه ای توسط صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد و گفت: دانش آموزان از تولید محتوای درسی در فضای مجازی توسط معلمان رضایت خوبی را داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، به وضعیت اردوگاه دانش آموزی امام خمینی (ره) زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: این اردوگاه پذیرایی اردوی راهیان نور هم است ولی فضای مناسبی ندارد.

رفیعی به سرانه فضای اردوگاهی در استان اشاره کرد و گفت: سرانه اردوگاه دانش آموزی در استان ۲۳ صدم درصد پایین تر از میانگین کشوری است.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، گفت: راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

رامین میرزایی افزود: در این راستا چون این پروژه به بخش خصوصی واگذار شده اعتباری هم از سال ۹۷ اختصاص نیافته است.