بوشهر - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حماسه‌های شهدای ارتش تا همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حسین خانزادی عصر سه‌شنبه در دیدار با خانواده شهید حسین سپهری اهرمی از شهدای ناوچه کنارک اظهار داشت: شهادت در فرهنگ مسلمانان و ملت ایران دارای جایگاه والا و الهی است.

وی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان، ارزش‌ها و مرزهای میهن اسلامی، آماده حماسه آفرینی، جانفشانی و شهادت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام است، اظهار داشت: شهدای گرانقدر در راستای اقتدار نظام اسلامی، فداکاری و حماسه آفرینی کردند و از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا سبب برکت این مملکت هستند و باید قدردان آنان باشیم، گفت: شکیبایی خانواده معظم شهدا یک الگو و درس بزرگ برای آحاد جامعه و ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده‌های آنان از مهم‌ترین عوامل عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، خانواده شهدا را الگو و اسوه صبر و مقاومت دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه کنارک افزود: خون شهدا سبب تبلور روحیه ایثارگری و شجاعت در جامعه می‌شود و حماسه شهید حسین سپهری اهرمی برای حراست از آب‌های میهن اسلامی و حفظ منافع ایران اسلامی تا ابد جاوید و پایدار است.