لامرد- زلزله های سه شنبه شب بیرم در لارستان، ضمن اینکه در شهرستان لامرد نیز احساس شد، خسارت هایی نیز به اماکن تجاری و مسکونی وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سه شنبه شب تاکنون زلزله‌های متوالی در بخش بی رم شهرستان لارستان فارس رخ داد. این زلزله‌ها در شهرستان‌های اطراف استان فارس و همچنین استان‌های همجوار نیز احساس شد.

حسین عبدالهی بخشدار مرکزی لامرد در خصوص وضعیت شهرستان لامرد بعد از زلزله‌های بی رم نیز گفت: تا این لحظه هیچ‌گونه خبری از خسارات مالی و جانی از سوی دهیاران گزارش نشده است.

قطعی موقت برق در لامرد

او گفت: پس از زمین لرزه ۵.۷ ریشتری دیشب و قطع برق در قسمتی از شهر لامرد، نیروی‌های اتفاقات برق در کمترین زمان ممکن مشکل خاموشی برق را حل کردند.

وی افزود: ترک خوردگی دیوار، و شکسته شدن شیشه تعدادی از منازل مسکونی و اماکن تجاری در شهر لامرد ازجمله خسارات وارده در لامرد بود اما خوشبختانه کسی در این زلزله تا این لحظه دچار مصدومیت نشده است.

عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای امدادی و جهادی ما در حال آماده باش کامل برای هر گونه حادثه احتمالی هستند.

۵ تیم امدادی در آماده باش

محمود قادری رئیس هلال احمر لامرد نیز در همین زمینه افزود: تیم‌های هلال احمر شهرستان لامرد در قالب پنج تیم به صورت آماده باش کامل درآمده است.

او گفت: طی تماس با بخشداران بخش‌ها خوشبختانه مشکل خاصی گزارش نشده و وضعیت شهرستان لامرد سفید گزارش شده است.

قادری افزود: طبق رصدهای انجام شده در شهرستان‌های لار، گراش، خنج و مناطق دیگر، خاصه بی رم روستای خلیلی، لامرد به عنوان تیم پشتیبان اقدام به بارگیری اقلام امدادی و تجهیزات و اعزام نیرو به بعضی از این مناطق کرده‌ایم.

در عین حال سهراب عزیزی مدیر فرودگاه بین المللی لامرد نیز از آماده باش کامل این فرودگاه برای انجام پروازهای امدادی خبر داد.