اردبیل- امام جمعه پارس‌آباد گفت: مسئولان به افراد توانمند توجه داشته باشند و در عزل و نصب‌ها شایسته سالاری را ملاک قرار داده و از طایفه‌گرایی خودداری کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد عنوان کرد: مسئولان به افراد توانمند توجه داشته باشند و در عزل و نصب‌ها شایسته سالاری را ملاک قرار داده و از طایفه‌گرایی خودداری کنید.

وی به مشکلات جوانان شهرستان پارس‌آباد اشاره کرده و گفت: به نماینده محترم مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز توصیه می‌کنم در راستای رفع معضل بیکاری این منطقه نهایت تلاش خود را انجام دهند و با توجه به این‌که شهرستان پارس‌آباد منطقه حاصل‌خیزی است و اگر همت کنید قطعاً کاهش بیکاری را در منطقه شاهد خواهیم بود.

حجت‌الاسلام باقری بنابی افزود: با توجه به این‌که شهرستان پارس آباد از ظرفیت‌ها و پتانسیل بالایی در زمینه‌های مختلف برخوردار است به نماینده محترم این منطقه توصیه می‌کنم طوری نمایندگی کنید که شایسته مردم مغان باشد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد به وضعیت خطرناک جاده‌ای پارس آباد اشاره کرد و گفت: از نماینده مردم شریف شهرستان پارس‌آباد خواستار آن هستم که جاده مرگ مغان را به جاده امنیت تبدیل نماید تا سالانه شاهد جان باختن تعداد زیادی از مردم این شهرستان نباشیم.

وی در رابطه با خصوصیات افراد با ایمان تشریح کرد: رعایت تقوی الهی یکی از نشانه‌های ایمان است که متأسفانه بعضاً از رعایت تقوی الهی برداشت اشتباهی شده و هر کس نماز اقامه کند و روزه بگیرد و به زیارت برود باتقوا تلقی می‌شود بلکه در واقع تقوی آن است که حدود الهی را در همه‌ی موارد عبادت و معاملات و… رعایت کنیم و حق و حقوق مردم را ضایع نکرده و به هم نوعان خود آزار و اذیت نرسانیم.