گرگان- فیلم کوتاه «ظهر جمعه» به نویسندگی و کارگردانی «یاسین رضوانی» هنرمند گرگانی و گلستانی مقابل دوربین رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «ظهر جمعه» به نویسندگی و کارگردانی «یاسین رضوانی» هنرمند گرگانی و گلستانی، از شامگاه پنج شنبه (۲۲ خردادماه) مقابل دوربین رفت.

فیلم کوتاه «ظهر جمعه» به نویسندگی و کارگردانی یاسین رضوانی و تهیه کنندگی سید محمد هادی موسوی رکنی تولید می‌شود.

این فیلم با مضمونی اجتماعی در حدود ۱۵ دقیقه خواهد بود و گروه سازنده مدت یک هفته تصویرداری را برای فیلم برنامه ریزی و پیش بینی کرده اند.

سیروس همتی از چهره‌های نام آشنای تئاتر، تلویزیون و سینما کشور در کنار محمد خوشبختیان، هانیه امامی و محمد حسین صفایی به عنوان بازیگر در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «ظهر جمعه» عبارتند از دستیار کارگردان: جعفر صادقی، منشی صحنه: رعنا زیادلو، تصویربردار: مهدی شمقدری، دستیاران تصویر: پاسندی و نوروزی، صدابردار: افشین اشراقی، دستیار صدا: سید ایمان معصوم، مدیر چهره پردازی: الهام موسوی، مدیرتولید: محمدرضا معیری، طراح صحنه و لباس: عمادالدین رجبلو، مدیر تدارکات: صابر مفیدی، دستیار صحنه و مجری گریم: محمد نقابی و عکاس و فیلم بردار پشت صحنه: دانیال حسینی و معین قنادان

گفتنی است یاسین رضوانی از چهره‌های فعال عرصه هنرهای نمایشی و هنرهای تصویری استان گلستان است که از آخرین فعالیت‌های وی می‌توان به تولید ۳۰ قسمت آیتم‌های فیلم کوتاه ویژه برنامه دعوت شبکه اول سیما در سال جاری اشاره کرد.