حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی انتصاب سعید اوحدی را به سمت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی انتصاب سعید اوحدی را به سمت ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:
بسمه‌تعالی
صدیق ارجمند، جناب آقای اوحدی
سلام‌علیکم
انتصاب جناب‌عالی را به‌عنوان ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت شما و همه‌ی دلسوزان جهاد، ایثار و شهادت تبریک عرض می‌کنم. قرار گرفتن در کسوت مقدس خدمت به خانواده معزز و محترم شهدا، جانبازان، آزادگان و در یک کلمه، ایثارگران ارجمند، بسیار پرافتخار و ان‌شاءالله به دعای این عزیزان که حقیقتاً ولی‌نعمتان حقیقی نظام اسلامی هستند، مورد اجر پروردگار حی سبحان خواهد بود.
ان‌شاءالله به یاری خداوند منان، در دوره مسئولیت جناب‌عالی و با حسن نیتی که در شما وجود دارد، نواندیشی و به‌دنبال آن نوسازی مؤثر در حوزه خدمت به ایثارگران ارجمند و خانواده‌های صبورشان در خروجی این بنیاد امام نهاد، مشاهده شود.
در خصوص خدمات فرهنگی و تبلیغی به خانواده‌های معزز ایثارگران، این‌جانب و سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی کامل خود را برای هرگونه همفکری و همکاری اعلام می‌داریم.
امید آنکه در انجام وظیفه سربازی ارزشمند خود نسبت به ملت سرافراز ایران اسلامی و رهبری حکیم انقلاب، روزبه‌روز توفیقتان افزون گردد.
ان‌شاءالله
محمد قمی
۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۹ هجری شمسی
۱۹ شوال المکرم ۱۴۴۱ هجری قمری