تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

بوشهر - آیین تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح یکشنبه در آیین تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: تلاش پزشکان و پرستاران برای حفظ سلامتی مردم تداعی گر صحنه های دوران دفاع مقدس است.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه نجات جان و پاسداری از عقیده مردم از جایگاه بالایی برخوردار است، افزود: شفابخش حقیقی خداوند است و پزشکان و پرستاران هم مجرای فیض الهی هستند.

وی با تقدیر از تلاش های همه اقشار جامعه به ویژه کادر درمان، دستگاه های اجرایی و بسیجیان و نیروهای جهادگر و مسئولان بویژه رهبر فرزانه انقلاب در مقابله با ویروس کرونا، عنوان کرد: بهترین حمایت و تقدیر از کادر درمان و پزشکان هدر ندادن زحمات آنها و رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی است.

حسینی  کادر درمان را خط مقدم مقابله با ویروس کرونا دانست و تأکید کرد: مردم شهرستان دیر همانگونه که قبلا مسائل بهداشتی را خوب رعایت کرده اند، اکنون نیز با ادامه این همکاری یاری گر پزشکان و پرستاران باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از همکاری بسیجیان  در کنار کادر درمان در راستای مقابله با ویروس کرونا، گفت: بهترین تقدیر در حوزه بهداشت و درمان رعایت  پروتکل های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی است که می تواند موفقیت بزرگی در مقابله با این بیماری نصیب ما کند.

احمد آخوندی با تقدیر از همکاری خوب خبرنگاران و اصحاب رسانه در آگاهی بخشی به جامعه و انتشار اخبار درست، افزود: انتظار ما این است که اصحاب رسانه نه تنها در تولید خبر بلکه در عرصه تولید محتواهای چند رسانه ای و آموزشی نیز ورود کرده و ما را یاری دهند.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر اظهار کرد: پزشکان و پرستاران در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا و جهادگران و مدافعان و سفیران سلامت هستند.

سرهنگ ایرج سلیمانی بیان داشت: این قشر از جامعه با احساس مسئولیت و با تمام توان و برای رضای خدا در چندماه گذشته برای سلامتی مردم پای کار بودند  و جمعی از این عزیزان به فیض شهادت نائل آمدند.